.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد لاریجانی از مصوبه حاشیه ساز مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکری در خصوص مصوبه مجلس درباره حقوق مقامات سیاسی با بیان اینکه این مصوبه مربوط به مجلس هشتم نیست و اساسا آن را کار درستی نمی دانم، گفت: سطح درگیری این موضوعات آنقدر نیست که قانون برایش تصویب شود از آنجا که بار مالی دارد شورای نگهبان نسبت به آن ایراد می گیرد.

به گزارش مهر، مهدی سنایی نماینده نهاوند در جلسه علنی روز یکشنبه در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: پس از مصوبه مجلس درباره قانون خدمات کشوری هجمه عظیمی نسبت به مجلس به کار برده شد.

وی گفت: هیئت رئیسه مجلس دقت کند در سالی که انتخابات مجلس قرار است اجرا شود در دستور کار قرار دادن اینچنین مصوبه ای که موضوع آن تکراری است و درباره آن قانون وجود دارد درست نیست.

سنایی گفت: در مجموع نسبت به این موضوعات در جامعه حساسیت وجود دارد. هیئت رئیسه باید در درج چنین دستوراتی دقت داشته باشد.

وی از هیئت رئیسه مجلس خواست از حیثیت مجلس در این باره دفاع کند.

لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به تذکر سنایی گفت: آنچه که در بیرون گفته می شود همه حقایق نیست این موضوع در قانون خدمات کشوری پیش بینی شده است، با مصوبه مجلس این قانون تسری پیدا کرد.

لاریجانی ادامه داد: اصل این قانون در مجالس گذشته تصویب شده که البته آن را کار درستی نمی دانم. با مصوبه مجلس هشتم صرفا دستگاه هایی که از این قانون مستثنی شده بودند مشمول این قانون شدند.

وی گفت: این مصوبه مجالس قبل است نه مجلس هشتم و رسانه ها باید به مجلس قبلی ایراد بگیرند.

رئیس مجلس همچنین گفت: عنوان مادام العمر هم عنوان درستی برای این مصوبه نیست. این قانون فقط شامل حال کسانی می شود که کارمند دولت بوده باشند.

وی ادامه داد: البته به نظر نمی رسد این مصوبه منطقی باشد سطح درگیری موضوعات آنقدر نیست که قانون برایش تصویب شود و از آنجا که بار مالی دارد شورای نگهبان نسبت به آن ایراد می گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.